Begint om 10:00
Begint om 20:30
Ga naar de agenda »

Ontmoeting, inspiratie en leren

Gespreksgroep over 'Het Boek van Vreugde': Het plan is om 1 x per maand bij elkaar te komen in de Goedhartkamer van de Ontmoetingskerk van 10-12 uur. De eerste keer is op 25 oktober 2023. Opgave bij ds. D. van Doorn: 0575-431221

Hartelijk welkom op de website van de Protestantse Gemeente in Eefde

Wij willen een open en verbindende kerkgemeenschap zijn, midden in het dorp. Iedereen is welkom en iedereen is uitgenodigd mee te doen! Op deze website vindt u wie wij zijn, welke activiteiten er zijn, het (laatste) nieuws, informatie over de kerkdiensten en ook hoe we georganiseerd zijn.